Kryddställ - avgjord

Nu kan du tävla om kryddstället Herb Stand från DesignOnLine designad av Jakob Heiberg för Normann Copenhagen hos Skönt hemma. Med Herb Stand kan du på ett enkelt och snyggt sätt kan organisera dina kryddor. Med saxen och kryddorna är samlade på ett ställe får du ett lätt sätt att bevara och använda kryddor på! Herb stand har förutom sin unika design även en stor funktionalitet och användbarhet. Delarna kan lätt tas isär och kan användas var och en för sig eller tillsammans. Underskålen säkrar en jämn vattning och underlättar funktionaliteten. Värde på priset är 369 kronor.

Tävlingen pågår t.o.m. fredag 5 juni 2009. Vinsten levereras av Design OnLine. Hurra!!! Jag vaaann!!!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin