Biobiljetter - avgjord

Nu ordnar Oskar sin första Tävling. Vem av er kommer att bli den lycklige vinnaren av 1 eller 2 st SF-biobiljetter! 

På Måndag kväll den 25 Maj klockan 22.00 så ställer han fem frågor om Kina som kommer att avgöra vem som vinner. Det gäller då för er att svara så snabbt som möjligt och få så många rätt ni bara kan. Grattis Marylyn.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Oskar

Hejsan! Kanon! då är du med i tävlingen. Då önskar jag dig lycka till.



mvh

Oskar

2009-05-24 @ 16:58:54
Blogg/Hemsida: http://i-love-china.bloggagratis.se
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin