Val av vinst - avgjord

Eftersom det ju är ett år sen Med utsikt på sjön började blogga så får hon väl smöra lite o ha en utlottning.....:)  hade tänkt ha tävling men inte kommit på nåt bra så det får bli en hederligt utlottning istället.... man kan välja vad man helst vill ha o valen står mellan... ett par pulsvärmare till nästa vinter i en mörk jadegrön nyans... en receptbok som Kusin Pia men bloggen Vardagsrummet gjort.....och ett halsband gjort av en kaffesked......

utlottningen är slut på söndag kväll..... 29/3 kl 00.00 Grattis MiaMaria, Karina och Erika. Läs mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Carolina

Jag har en ny tävling i min blogg - kika gärna in och var med! :) Ha en fortsatt trevlig lördagskväll.

Kram Carolina

2009-03-21 @ 21:35:22
Blogg/Hemsida: http://carolina1979.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin