Kex & knäckebröd - avgjord

Nu kör mat.såklart igång en ny tävling i samarbete med Aromboden! Denna gång har ni chans att vinna en förpackning Cheese Crackers eller Gourmet Knäcke från The Spice Tree. En förpackning av vardera godsak lottas ut bland er som kommenterar detta inlägg (alltså två vinnare).

Tävlingen pågår till och med Onsdag 8/4 kl 20.00. Lycka till!!! Grattis Amanda och Ida. Läs mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Elin

Vill bara tipsa om att jag har en ny tävling på min blogg :)

2009-03-28 @ 19:03:24
Blogg/Hemsida: http://edvinsmamma.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin