Film - avgjord

Miss Borderline har vunnit filmen Låt den rätte komma in i en tävling hon inte ens vet att hon deltagit i. Men då hon redan har sett den filmen så tänkte hon att det kanske finns nån annan därute som skulle vilja ha den, det är ju onödigt att den går "till spillo" tänker hon och anordnar därför en utlottning!

Vinnaren kommer dras den 4:e april, lycka till :) Mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Miss Borderline

Hej!



Kul att du vill vara med i min utlottning :)

Var först lite i valet och kvalet hur jag skulle göra för jag tänkte att den har väl alla sett redan, men tydligen inte vilket är kul för mig.....gillar att göra andra glada:)



Ja nu är det bara att hoppas på turen då, och två lotter har du ju iaf!



Lycka till!



MVH

/Miss B

2009-03-20 @ 18:45:11
Blogg/Hemsida: http://jonna2.blogspot.com/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin