Vetevärmare - avgjord

Tävla om vetevärme-produkt från Scandinavian blonde hos Fru Evelina. Dagar som dessa när det är hett och svettigt ute kanske man inte är så sugen på att införskaffa sig ett värmebälte eller en vetekudde, men hon lovar att det är SÅ skönt när man har ont!

Tävlingen håller på till och med söndag klockan 12. Grattis Anna.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Jonna

Hej, vännen!

Tänkte bara kika in här mellan raderna för att meddela att jag inte glömt bort dig. Vinsten är på väg, har bara haft tokmycket att stå i de senaste dagarna. Ha en fortsatt skön vecka i värmen!



Kramar i massor ifrån skåneland

2009-06-29 @ 21:44:43
Blogg/Hemsida: http://jonzis.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin