T-shirt - avgjord

Dags för en ny tävling hos Älskade hjärtegryn då besöksräknaren passerat 50´000 :) Denna gången lottar hon ut en t-shirt i det underbara molntyget. Man får välja mellan den bruna eller turkosa färgställningen och valfri färg på halsringning och ärmslut. Storlek man får välja mellan är 62-104.

Vinnaren dras den 1 Juli. Grattis Melkers mamma.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

sara

sv: oj, jag ser nu att jag glömt skriva vem som vann! men jag har dragit en vinnare! ska dra vinnare i tävlingarna på söndag, och då ska jag skriva in vem som vann! tack för att du sa det!

2009-06-19 @ 13:03:01
Blogg/Hemsida: http://saranilsssoon.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin