Musikalbiljetter - avgjord

Cats lottar nu ut totalt 10 biljetter med backstagepass till olika CATS föreställningar i höst. Backstagepass innebär, att man blir guidad av någon ansvarig bakom scenen, antingen innan föreställningen, under pausen eller efteråt, beroende på omständigheterna. Dessutom får man träffa några ur ensemblen! De fem bästa motiveringarna vinner två biljetter var.

Utlottningen pågår till och med fredag den 26/6.  Tiden förlängs till fred.3 juli! Grattis!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Moa

Tjena!. Har en tävling på min blogg. Tänkte om du ville vara med?=)

Ha en mysig kväll!.

Mvh Moa....

2009-06-27 @ 20:10:38
Blogg/Hemsida: http://Moa-G.blogspot.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin