Goodiebag - avgjord

Moncan fick massor av saker från fina Glamour i en goodiebag, men mycket kan hon leva utan. 21 roliga grejor hittar du i denna påse om du vinner!!! Sedan ligger det några värdecheckar för skor bla och ett gratis träningspass med en vän på World class och massa roliga prover. Ligger även annat kul i påsen!

Tävlingen avslutas på torsdag. Grattis Malin.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Malin

Jag vill vinna :)

2009-06-15 @ 19:55:23
Blogg/Hemsida: http://www.metrobloggen.se/aladiva
mamma Mia

Skulle vara skoj att vinna en hemlig påse lite som julafton, hur gör man för att vara med? eller är jag redan med??

2009-06-16 @ 15:12:51
evamar - tävlingsblogg

Ni måste gå in hos Moncan via länken för att vara med!

2009-06-16 @ 21:06:52
Blogg/Hemsida: http://evamar.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin