Fyra vinster - avgjord

Midsommartävling hos Creations by Lisa. …stundande semester, mycket sol och fågelkvitter, lite regn. Lugna lata sommardagar längtar alla efter så varför inte en liten tävling? Alla saker hon lottar ut finns i hennes butik också!

En gullig smörbytta med tillhörande två knivar. En fin ljuslykta i fattigmanssilver, från Jeanne d´ Arc Living. En stor grå urna som du kan ha både ute eller inne. Det underbara magasinet Jeanne d´ Arc Living nr 3.


Tävlingen varar till onsdagen den 1 juli kl 18.00. Grattis alla vinnare som ses här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Lisa

Vad kul du ville vara med och tävla hos mig, du har gjort allt rätt för att få fyra lotter :-). Trevlig midsommar - Lisa

2009-06-19 @ 08:48:01
Blogg/Hemsida: http://creationsbylisa.nu/wordpress
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin