Väskkrok - avgjord

Vinn smart Väskkrok med stilfull Daladesign hos Qreate by Maliin Stoor. Med den här lilla väskkroken från Anna Viktoria slipper du att ställa dina handväskor på golvet eller hänga dem över stolsryggen utan uppsikt. Mycket praktiskt när du är ute på restauranger eller cafeér i stan, dessutom har den en smart design som gör att den inte tar någon plats alls i din väska!

Tävlingen pågår fram till 31 juli 2009. Grattis Fru Sätterlund.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Anonym

Hej , jag har nu en tävling där du kan vinna ett halsband & ett armband.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-smycken.html



Var gärna med :)

2009-07-23 @ 13:56:43
malin

kuL:D

2009-07-23 @ 13:56:44
Blogg/Hemsida: http://malinnn.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin