Topp - avgjord

Kinkykitten kör igång med en tävling, kul va? ;) I samarbete med http://www.dfashion.se/ kommer hon lotta ut en helt ny turkos topp. Passar perfekt nu under sommaren, för än är den inte slut ;) Storleken är one size ( 34-38)

Tävlingen avslutas den 7:e augusti. Grattis Emma.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Lillan

Älskar den här bloggen! :D Men kan du inte lägga ut sidor till vanliga tävlingar också på vanliga sidor förutom bloggar. Kollar jämt på den här bloggen för att se om du lagt upp nån ny tävling ^^

2009-07-30 @ 17:12:28
evamar - tävlingsblogg

Sv: Tack! Det var verkligen kul att höra. Många "vanliga" tävlingar finns på både Bli en vinnare och Tävlingsguiden (se mina länkar). Just nu har jag inte tid att lägga ut dem här, men vem vet...

2009-07-30 @ 17:21:30
Blogg/Hemsida: http://evamar.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin