SPA-produkter mm - avgjord

Nu är Johannas två veckor som bloggvikarie för Charlotte över. Som vanligt avslutar hon veckan med en tävling! Nu har du chansen att vinna ett avslappningspaket med sköna SPA-produkter och en handuk. I vinsten ingår även en hemlig bok… Hon har 5 kit att lotta ut.

Senast på onsdag, den 5 augusti klockan 24.00 vill hon ha ditt svar. Grattis till vinnarna!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Anonym

Hej

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett tandsmycke.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-tandsmycke.html



Var gärna med =)

2009-07-31 @ 18:58:21
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin