Skor - avgjord

In my heels har ett par exakt likadana ballerinas som på bilden nedan. Storlek 37 och hon har endast provat dom en eller två gånger men aldrig använt dom så de är som nya. De är från have2have och kostar 345;-. De kommer aldrig till användning så därför tävlar hon ut dom. Den som skriver den 10:e kommentaren vinner. 

Hurraaa!!! Jag vaaannn!!!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

mathilda

du har ju vunnit!!!

va kul för dig

brukar du vinna ofta?

2009-07-28 @ 19:17:22
Blogg/Hemsida: http://twilightandaboutme.blogg.se/
Anonym

du har verkligen tur! :O Du har ju vunnit hur mycket som helst! :D

2009-08-03 @ 12:15:44
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin