Inredningskurs - avgjord

Designskolan fick ett återbud till intensivkursen i Homestaging & Styling sista veckan i juli. Och då slog det henne: varför inte låta alla inredningsintresserade på nätet tävla om en plats på utbildningen? VINN en plats på kursen som arrangeras vecka 31, måndag 27 juli - lördag 1 augusti 2009. Värde 12.500 kronor. 

Vinnaren vinner en plats på utbildningen, vecka 31. Resor, mat och eventuell övernattning ordnas och betalas av vinnaren själv.

TÄVLINGEN AVSLUTAS onsdag 22 juli kl. 18.00. Grattis Sanna.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

En Bitter Blondins Blogg

Hej hej! Tänkte bara tipsa om min tävling där du kan vinna en Shakti spikmatta! Den pågår fram t.om 23 juli och tävlar gör du här:

http://josabeth.blogs.se/2009/07/16/vinn-en-shakti-spikmatta-6528514/



Kram kram!

2009-07-18 @ 22:42:03
Blogg/Hemsida: http://josabeth.blogs.se
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin