Halsband mm - avgjord

Tävling med fyra vinster hos ChaosHouse. Välj mellan fyra olika halsband - en del endast halsband och en del med tillbehör. Ett helt set i grönt, ett kort/tajt halsband i rosa, ett halsband/armband i blått eller ett halsband/örhängen i turkos.

Tävlingen avslutas inte förrän den 23:e augusti kl. 23.59!

Fröken Eko : rosa halsband

Lelass : blå setet

Tweety : gröna setet

Saanis : turkosa setet

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

zeca63

Hej tack för att du har gjort det så fint, vill bekräfta att du är med och tävlar om halsbanden. Om det inte gör något så länkar jag gärna till dig så jag kan titta in då och då...Kramiz

2009-07-23 @ 16:46:19
Blogg/Hemsida: http://www.metrobloggen.se/zeca63
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin