Egen bok - 3 augusti

Minns ni Elinas bok som hon pysslar med? Nu har du chansen att vinna ett presentkort (500 kronor) och designa din alldeles egna bok. Den kan handla om vad som helst. Kanske vill du spara dina finaste texter, blogginlägg eller fotografier på den du håller kär? Present till någon som fyller år, ja, det är bara fantasin som sätter gränserna.

Den 3 augusti drar hon en vinnare som kontaktas via mejl.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

natta

va kul att du vill vara med :D lägg gärna till mig på blogg lovin så du aldrig missar någon utav mina tävlingar om du vill - lägger gärna till dig med :D



2009-07-28 @ 11:41:30
Blogg/Hemsida: http://natalies.se
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin