Burk - avgjord

Tävla om snygg inredningsprylhos [room] by Sofie! Ja,hon har fått äran att lotta ut ett finfint pris från fina nätbutiken Älskling och jag. Sååå, tillsammans vill de nu ge dig chansen att vinna denna snygga plåtburk för förvaring av plåster och värktabletter. Storlek 10x14cm. En supercool inredningspryl som förhoppningsvis ska göra det lite roligare att plocka fram plåster och värktabletter :)

Bild: Älskling och jag

Tävlingen pågår tom 12 augusti. Grattis Anna.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Sofia Werlin

Ny tävling i min blogg :)

var gärna med:D

2009-07-27 @ 00:48:45
Blogg/Hemsida: http://sofija.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin