Bok - avgjord

Boken “Livet kan inte vänta”, skriven av Sara Natt och Dag och utgiven av Prisma, följer Hanne, Sabina och Ulrica. Tre kvinnor med två saker gemensamt; kampen mot obotlig cancer och en stark livslust. Bara en av dem är fortfarande i livet. Det här är en bok för alla som drabbats av cancer, har någon i sin närhet som drabbats - och alla andra! För den handlar framförallt om livet - och hur fasansfullt och fantastiskt det kan vara. Nu har du chansen att vinna boken! Charlotte har 12 exemplar att dela ut.

Senast på onsdag 29/7 24.00 vill Charlotte ha ditt svar. Se vinnarna här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

ida-mathilda

evamar - tävlingsblogg: Ditt bidrag är nu godkänt :) Lycka till! Kramis



Ps. självklart är det ok :)

2009-07-24 @ 04:47:54
Blogg/Hemsida: http://ballongparaden.devote.se
zeca63

Ja denna har jag tävlat om genmom dig för den skulle ligga mig varmt om hjärtat att få läsa! Ha det gott, Kramiz

2009-07-24 @ 09:18:23
Blogg/Hemsida: http://www.metrobloggen.se/zeca63
Millah

Vsg , tycker det är så himla roligt med tävlingar och jag hoppas det blir flera :)

Men det tråkiga är ju att int alla kan vinna :(

Tack så mycket jag tror nog det går bra :)



Ha en bra dag

2009-07-24 @ 12:20:12
Blogg/Hemsida: http://millahoman.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin