Armband - 30 juli

Allt om the Hills måste bara tipsa er om en smyckestillverkare som är jätteduktig, speciellt på armband! Agnetha heter hon och alla hennes smycken är handgjorda och unika. Hon gör tom smycken i ditt önskemål som tex, storlek, färg, material! The Hills fick chansen att välja ett valfritt smycke att lotta ut till er och jag ett silverfärgat armband med svarta pärlor, det gulligaste är att den har ett budskap där det står Life is Good och ibland behöver man påminna sig själv om att det är så!

Avslutas 30 juli!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin