Te - avgjord

En liten goodie-bag med innehåll passande för ett mysigt Alla Hjärtans Dag-firande i TEFROSSA-style. En påse Valentin-te (svart te med tropiska frukter, smultron- och gräddarom samt små röda sockerhjärtan), en ljuvlig vit choklad med jordgubbar från Divine (rättvisemärkt!) och ett litet doftljus från Colonial Homescents (med doften Garden Rose). Allt detta är produkter som går att köpa i webbutiken.

Vinnaren dras den 10 februari så hon/han hinner få vinsten i tid till den 14 februari. Som vanligt är det här ett pris jag vill vinna själv så ni får inget Lycka till idag. Grattis Cinna. Läs mer här!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin