Namnhalsband - avgjord

Jag är med och tävlar om namnhalsband från Bicone Design, tävlingen hittar ni hos Tre underbara ungar.

Tävlingen avslutas 14 februari. Grattis Amanda. Läs mer här!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Sofia

så snyggt! :)

2009-01-29 @ 19:19:11
Blogg/Hemsida: http://gaspedal.blogg.se/
Duracellmamman

Vi har räknat lite löst på det, eftersom även vinden ska byggas om, precis som källaren, hamnar vi kring 800 000, förmodligen närmare miljonen. Men det känns som det är värt det. De mesta pengarna slukar utbyggnaden och förhöjningen av det befitnliga taket.



Ja absolut lär vi får fler av de här ljuvliga dagarna, första Guldklimpen är i säng nu iallafall... kan man ju pusta ut lite ;-)



Kramis!!

2009-01-29 @ 19:21:50
Blogg/Hemsida: http://duracellmamman.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin