Kakfat - avgjord

Nu har besökmätaren hos Barn & Inredning uppnått 1000 besökare & det ska firas med en tävling. Var med om utlottningen av detta underbara fat: Koziol mini-version (22cm),kakfatet Babell. Ett perfekt fat för godis,choklad & småkakor.

Tävlingen håller på tills den 14 februari och dragningen sker 15 februari. Grattis Maria. Läs mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Madeleine

Många bra tävlingstips ;-) Hos mig kan du oxå tävla, om ekologiska kläder ifrån Iob-butiken!!

2009-01-25 @ 10:40:44
Blogg/Hemsida: http://www.muppsan.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin