Bok, parfym eller fotkräm - avgjord

Men nu är det snart helg och Äntligen Fredag-tävling hos Charlotte - med superfina priser:

1. Spänningsromanen “Jag dog i Barcelona” av Claes Grill - utgiven av Ann Ljungbergs flytande förlag som vi har ett reportage om i veckans nummer av Allas. Hon förverkligade sin dröm och driver bokförlag från en segelbåt, som just nu ligger för ankar i London. Det finns har tre ex av boken att tävla om!

2. Naturelle - en fräsch Eau de Toilette som ger tidiga vårkänslor, från Yves Rocher. Flaskan innehåller 75 ml, värde cirka 329:-.


3. En lyxig fotkräm med bland annat aloe vera och olivolja, från Rosen Serien. Mjukgörande och fuktighetsgivande. Värde cirka 150:-.

Boken “Jag dog i Barcelona”:
* evamar - Oj, jag VANN!!!
* Ia Norring
* Mariana

Parfymen “Naturelle”:
* Sofia

Fotkrämen från Rosen Serien:
* Bloggullet
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin