Bok - avgjord

Det är så ruggigt ute att man gärna sitter inne med en god bok. Så Sötsaker hela dan lottar ut boken "Änglar" av Marian Keyes. En må-gottbok om Maggie - den ordentliga storasystern - som helt plötsligt lämnar sitt ordentliga liv och flyttar till Los Angeles. Där börjar hon helt plötsligt att göra saker hon aldrig ens vågat drömma om...

Tävlingen är slut 1 mars. Lycka till! Grattis Britt. Läs mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

S O F I A | F O T O B L O G G

Hejsan!

Kikar in för att önska dig en härlig kväll :D

Kram, Sofia

P.s. Rösta gärna på mina bilder. Sätt en tia per bild och jag är dig evigt tacksam ^^ Mer information hittar du på bloggen :D

2009-01-30 @ 21:45:05
Blogg/Hemsida: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin