Te mm - avgjord

Visst behöver man lite spänning och uppmuntran så här i mitten på februari?? Min täppa har en utlottning. Priserna kommer från hennes butik och består av lite ätbart och lite drickbart.
    
Pris 1: 50 g svart te, 50 g grönt te, Paprikakrydda Stark, Kryddburk i metall + etikett.

Pris 2: 2 bollar "Blommande te", 1 liten burk fin engelsk marmelad

Hon drar vinnarna den 1 mars. Grattis Mia och Millah. Läs mer här!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Lisa

Tack för din kommentar och lycka till i tävlingen!!

2009-02-22 @ 18:05:18
Blogg/Hemsida: http://lisenis.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin