Hudvård - 20 december

Julklappsregnet fortsätter hos Dolce Delinda och nu finns det tre kit av HTH Original att tävla om. Tre lyckliga vinnare får ett kit med HTH Original Lotion, HTH Original Creme, HTH Original Body Butter och HTH Original Creme Shower.

Senast den 20/12. Hurra, jag var en av vinnarna!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Mikaela Lindqvist

Jag är en riktig torris. Min stackars hud skulle bli glad om jag vann!

2009-12-20 @ 05:12:21
delinda

har du fått den vinsten? du var en av 3 =)

2010-01-09 @ 13:20:59
Blogg/Hemsida: http://www.delinda.se
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin