Armband - okänt slutdatum

En av er kan få ett gratis armband hos fina Juliajuveliasmycken.blogg.se. Kika in och se vilka fina smycken hon gör!

Drar en vinnare när hon fått in tillräckligt många länkar :)

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Julia

sv; jag räknar din blogg som "ordinarie blogg", eftersom den har mer läsare än många vanliga bloggar.. men jag gillar inte minimala "tävlingsbloggar" där folk typ döljer sina tävlingar för att de inte vill smutsa ner sina vanliga bloggar eller vad man ska säga, haha. ;)

2009-12-30 @ 22:02:55
Blogg/Hemsida: http://juliaberg.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin