Skor mm - avgjord

Sådär, då kör Ellinorak igång en stor tävling, denna gång är det faktiskt den största tävlingen jag någonsin haft! Första pris är de snygga Balmain inspirerade skorna värda 599 kronor! Vinnaren får även en sponsering till en smyckestävling av Bags and Fashion. Vann du inte skorna utan kom tvåa ska du inte bli ledsen för det! Har du en blogg vinner även du en smyckestävling som är sponserad av Bags and Fashion. Kommer du trea vinner även du en gåva från Bags and Fashion.

Tävlingen avslutas på Tisdag den 1/9! Första pris går till: Louise!

Andra pris går till: Liuza

Tredje pris går till: Patricia!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin