Kroppspuder - 21 augusti

Mitt under semestern flög denna lilla gula fågel in på typ alla svenska skönhetsbloggar och de skrev ett helt gäng rader om Aqoulinas Tweety-kollektion. Bjooti har testat ett par av produkterna med den gula pippin och de luktar riktigt gott. Sött och ungdomligt, precis som Aquolinas produkter är kända för att dofta. Tack vare Eleven har nu tre av er möjligheten att lägga vantarna på ett Tweety Shimmering Body Powder, vilket är ett parfymerat kroppspuder som du applicerar över din hud för att ge en slöja av skimrande gnister. Sweet!

Avslutas fredagen den 21 augusti klockan 19:00.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin