Fem vinster - avgjord

I dag känner Marie sig generös och upplivad till att ha en egen Tekla Maräng utlottning! Det är bland annat Ullis med bloggen Lev på landet som har inspirerat henne att ha ett flertal vinster. Hade egentligen tänkt vänta tills bloggen fyller 1 år men kunde inte vänta. Det är alltså fem stycken vinster. 1. Björn Hellbergs senaste bok Den vita döden. 2. En korg med tre stycken vaser i. 3. En sax i smide 4. Karin Larssonte med smak av smultron, blåbär, jordgubbar 5. En trädgårdstvål som doftar lavendel

Tävlingen slutar den 1 september kl 24.oo.

Marie med bloggen Dagar med Marie vann boken.
Lilla eken med bloggen Little Oaktree vann saxen.

Cloudberrie med bloggen Cloudberrie vann vaserna.
Monica Fredriksson som mailade vann Karin Larsson te.
Nastasia med bloggen Jag tänker alltså finns jag vann tvål.
Lilla Kolonistugan med bloggen Lilla Kolonistugan vann tvål.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin