Sexleksak - 11 maj

Här kommer en otroligt rolig tävling hos Emliely som alla kan delta i! (Förutsatt att du är 18 år efter som priset är en sexleksak). Detta är en utlottning och priset är en Mini Rabbit Vibe. Denna tävling sponsras av BEDOFROSES.SE!

Och tävlingen avslutas den 11/5 :) Vinnaren har fått ett mejl.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Emelie

Du får en lott :)

2009-04-28 @ 18:53:25
Blogg/Hemsida: http://emliely.blogg.se/
Heyli

hej! hamnade här på nåt sätt minns inte hur, fastnade för den snygga designen på bloggen! :) sen hittade jag kategorin "vinnare utsågs ej" va tvungen att kolla in och shit va många det är som säkert fejkar tävlingar och aldrig skickar iväg vinsten!! man borde ju verkligen presentera vinnaren på bloggen

2009-05-26 @ 23:30:23
Blogg/Hemsida: http://heyli.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin