Rosa vinster - avgjord

Nu tänkte HannahSthlm ha en liten vårtävling, lagom till Valborg och allt. Våren är verkligen här och även om rött kanske är den färg som mest dominerar makeuptrenderna i vår så tycker jag att vi absolut ska " PinkUp The Spring ". Hon lottar ut fem stycken mer eller mindre rosa produkter,vilket betyder hela fem olika vinnare! (Tyvärr lottas inte LV-filten och rosen ut..men resten;) Du kan vinna: Soleil Clic från Bic, Hair Mini Mising DeoSpray från Dove, Cremeögonskugga från Yes Rocher, Nagellack från Depend eller Söt tvålsnurra från Åhlens

PinkUp The Spring-tävlingen avslutas Söndag den 3 Maj kl 23.59. Grattis till Alexandra, Amanda, Karin och Cecilia. Ni är vinnare och det är jag också!!! Läs här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Olelsi

På fredag drar hon vinnaren...står på hennes blogg. Hon har aldrig glömt bort att dra någon gång.

2009-05-07 @ 06:14:59
Blogg/Hemsida: http://olelsi.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin