Namnhalsband - avgjord

Jag är med och tävlar om ett namnhalsband från http://www.parlsmycken.com/ hos UngMammaMia. Var du också med och tävla här!

Tävlingen avslutas 23 April. Grattis Maria. Läs här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Anonym



Hej gumman, tyvärr så måste jag meddela att du inte har

vunnit min tävling där man kunde "välja vilket smycke

man ville" för den här gången. Men jag kommer ha fler

tävlingar på min blogg och min nästa tävling så tävlar

man om den kända Energy Cocktail Intensive Care

som ex. är en utav Elin Klings favoritprodukter.



Tack så jätte mycket att du var med och hoppas

att du även vill vara med nästa gång!



mvh



fanskapsfan.devote.se

2009-04-19 @ 21:27:58
Blogg/Hemsida: http://fanskapsfan.devote.se
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin