Hudvård - 28 april

I veckans tävling hos Delinda har du chansen att vinna lyxig hudvård från L300 bestående av nylanserade Cleansing Mousse, Hydrating Toner och Firming Eye Cream. L300 Anti-Age SYSTEM är speciellt utvecklad för att motverka och reducera hudens ålderstecken som fina linjer, torrhetsrynkor och förlorad spänst. Produkterna i serien vårdar huden med aktiva fuktbindare, vegetabiliska oljor och skyddande antioxidanter. 

Senast 28/4. Ingen vinnare presenterad.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Nikita - mamma till Albin

Ny tävling på min blogg!

två stycken vinner varsitt presentkort hos Vincent shoe store (värda 500 kr styck)

Tävla gärna!!

http://nikital.blogg.se/2009/april/tavling-tva-vinner-varsitt-presentkort-hos-v.html

2009-04-24 @ 12:55:33
Blogg/Hemsida: http://nikital.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin