Halsband - 30 april

Den 20:e april fyller Saker och Tings blogg ett år. Hur som helst så tänkte hon fira med en liten tävling! Priset blir ett silverhalsband med små kottar värde ca 400 kronor, kedjan är ca 40 cm lång.

Stoppdatum för tävlingen är 30 april!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Karin

Nej det går inte att kommentera det inlägget därför att man skulle skicka ett mail för att vara med i tävlingen... Jag godkänner din medverkan i tävlingen men publicerar inte din kommentar.



Lycka till //Karin

2009-04-18 @ 09:18:24
Blogg/Hemsida: http://sakerochting.se
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin