Halsband - 22 maj

Anledningen till att FamiljenLinde valde att skriva ett inlägg om Oxxo design igår är för att hon fick hem ett paket från presentkuriren där det låg ett superfint halsband. Hon är glad över att få lotta ut detta fina halsband. Tävla här!

Jag skulle vilja ha halsbandet till ett par slitna jeans, en enkel vit killskjorta och riktigt höga silversandaletter. Jag tror att blandningen skulle vara jättesnygg. Jag  vill vinna eftersom jag har haft en slitsam vinter med många sjukdagar (=lite pengar).

Tävlingen kommer avslutas 22 maj:)

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin