Tre vinster - 30 nov

Så var det då dax att fira att Fru B:s blogg funnits i en månad. Vad lottar hon då ut? Ett par sockar att tassa runt med i vinterkylan. En liten träskylt. En liten skyddsängel i form av en berlock. Alltså tre "priser" till tre olika personer (eller om någon har tur och vinner mer än en sak).

Dragning den 30:e november!

Vinnare av sockarna blev Monica med bloggen "Cybersessan".
Skylten gick till Helena med bloggen "Elsa och Helena".
Den lilla ängeln har jag glädjen att få skicka till Annika med bloggen "Skapa och inreda".

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

delinda

Mera julklappstävlingar - vinn Sheer Cover Eye Collection. Fem vinnare utses



http://www.dolcedelinda.se/2011/11/vinn-sheer-cover-eye-collection/

2011-11-30 @ 20:07:57
Blogg/Hemsida: http://dolcedelinda.se
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin