Bodysplash - 8 sep

I samarbete med Stockholmsgruppens Cosmetics drar p0llys igång ytterligare en tävling! Så nu har du möjligheten att vinna den här ljuvliga body splashen av Maja Mayskär som vann tävlingen "Supermodell400" 2009 som TV400 och Stockholmsgruppen anordnat med över 6000 sökanden.

Tävlingen pågår fram till den 8 september kl. 21. Grattis Anna.

 

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Heyli

Det är fortfarande ingen som gissat rätt i tävlingen om biobiljetten! Lagt upp en ny ledtråd nu också så gå gärna in och gissa igen :)

2010-09-05 @ 00:22:05
Blogg/Hemsida: http://heyli.blogg.se/
Jeanette

Hej! Nu har jag startat igång en ny kanontävling där man kan vinna en valfri höstjacka värd 2000 kr. Var gärna med i den tävlingen oxå!



Ha en fortsatt härlig söndag.



Ps. Du har väl inte missat att jag även har en tävling igång där man kan vinna en handkräm? Ds.

2010-09-05 @ 10:27:17
Blogg/Hemsida: http://gratistokig.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin