Benvärmare - 15 maj

Anki upptäckte häromdan att den 22 april var det 1 år sen hon gjorde sitt första inlägg från Lilla Världen! Så det firar hon med en utlottning! Det är ju många som gillar stickat...å hon gillar ju att sticka, så hon tänkte att ett par benvärmare kanske skulle sitta fint i snålblåsten! Stickade i ullgarn med spetsmönster och vitt sidenband!

Tom lördag 15/5 Grattis Eva-Lena,

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

sara - tävlingar, rabatter och en massa tvångstankar

Hej!

Du har varit med och tävlat om en mössa från Ida.p Design.



Tävlingen är avslutad och vinnaren är dragen. Var det du?



Ta gärna en titt på alla mina andra tävlingar som är ute med. Mycket fint finns att vinna.

2010-05-13 @ 07:56:35
Blogg/Hemsida: http://kidzmode.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin