Vantar - 7 mars

Nu har Kashaya fått äran att dra igång en tävling där två vinnare får var sitt par blå bloggvantar. Vantarna är ett samarbete mellan Chiquita Smoothie och www.muchis.se och är designade av Erica Laurell. Vantarna kan självklart även användas av tjejer men de är i herrstorlek så de är ganska stor men ni tjejer kan ju vara med och tävla ändå. Kan bli en fin present till killen/sambon/brorsan/pappa eller någon annan man i dit liv, eller till dig själv om du inte bryr dig om att de är lite stora.

Tävlingen sponsras av Chiquita smoothies och avslutas på söndag den 7 mars kl. 23:59. Hurra! Jag o Kristin vann. Vinsten kom efter bara några dagar.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Kashaya

Vad roligt att du vill vara med, lycka till.=)

2010-03-01 @ 23:29:23
Blogg/Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Kashaya

Vinnare är nu dragen, kika in och se om just du har vunnit.=)

2010-03-08 @ 21:37:03
Blogg/Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin