Smink - 20 mars

Madeilene har äntligen kommit sig för att göra en tävling igen. Denna gång kan två stycken vinna varsin ny inplastad Sweet cheek blush i smaken juicy från serien Dessert Beauty av Jessica Simpson. Det som är bra med hennes serie är att man inte bara kan använda det som smink utan även äta det också. Det smakar lika gott som det luktar. Hennes sminkserier har dessutom slutat tillverkats så dessa produkter är svåra att få tag på. Sweet cheek blush kan du ha som rouge, på läpparna eller varför inte ögonlocken?

Tävlingen pågår fram till lördagen den 20 mars klockan 19.00. Grattis Sara o Elin.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

emelie

tyvärr vann du inte hårsprayen från loreal :( men jag uppskattar och är överlycklig att du anmälde dig ;D ! <3 kram

2010-03-15 @ 19:47:37
Blogg/Hemsida: http://itsaboutemelie.blogg.se/
Madeilene

sv: kul att du är med :) lycka till i tävlingen ! :)

2010-03-15 @ 20:18:03
Blogg/Hemsida: http://justmadde.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin