Skyltar - 31 mars

Nu är det dags för en liten tävling-utlottning hos Himla Lantligt! 1:a pris är en "Himla Välkommen" shabby skylt. 2:a pris är en mindre shabby skylt där det står "Känn dig som hemma"

Vinnaren dras den 1 april! 1: priset "Shabby-skylten" Himla Välkommen får Carina med fina bloggen Ymse Ting
2:a priset lilla "shabby-rose skylten" Känn dig som hemma får Märta med fina bloggen Ängsgård 
Sen har hon i denna stund bestämt sig för att lotta ut 10 st "extra-vinster" väggord med en fin text - I det enkla bor det vackra - och de som får dem är
Sari - Björnar & Praliner
Britt - Freshgarden
Nattmia - Nattmias liv & funderingar
Gunilla - Norrskenets Trädgård
Moonrose - Fånga dagen
Helena - Elsa & Helena
Annelie - Rosor & Spetsar
Åsa - Vitt & Vältummat
Jenny Ö - saknar blogg - har mailat mig
Annelie från Värnamo - saknar blogg - mailat mig

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin