Påskkort - 18 mars

Nu närmar sig våren i hela Sverige och med den kommer påsken med sina underbara färger. Därför startar Jonelin en ny tävling här och det du kan vinna är ett personligt påskkort. Du får det inte bara mejlat till dig utan även framkallat och hemskickat till dig i fyra exemplar stl 11×15 cm. Du får välja max 4 bilder att vara med på kortet och valfri text. Hon lottar ut 2 personliga kort!

 

Tävlingen pågår bara till och med torsdagen den 18/3 kl 23.59. Därefter utses vinneren genom lottdragning och kontaktas via mejl senast den 19/3. Hurra! Amanda och jag vann! Vinsten hann komma före påsk fast jag var ute och reste och var lite sen att skicka bilderna.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin