Hjärtan - 20 jan

Nu har Mimejd varit igång igen... Med att virka hjärtan alltså. Inget särskilt med det egentligen, men några av dom lottas ut! Nu får DU chansen att vinna ett. Till dig själv, eller att ge bort till någon annan. Eftersom detta är deras första tävlingen ger de inte bara bort 1 hjärta, utan 4! Det blir 4 vinnare och 4 hjärtan!

Tävlingen slutar vid midnatt den 20 januari!

Grattis Evamar (som får det vita hjärtat), Pysselkisen (vinnare av det blå-röda hjärtat), Anna (får det blå hjärtat) och Mamma mia (som blir ägare till det lilla oranga hjärtat). Hjärtat kom lagom till Alla hjärtans dag!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

mamma Mia

Nu vann jag ett orange hjärta så fint, toppen. Måste också berätta för dig att väskan från Kenza via StudioCaramell är på väg... någon hade lurat henne och skrivit en helt annan adress att jag var någon annan, väldigt fult gjort...jag blev ju orolig att något hade hänt till slut... så nu får min dotter en ny... bra gjort...

2010-01-22 @ 21:28:08
Mamma Mia

ps har du fått ditt hjärta??? som du vann Mamma Mia

2010-02-04 @ 22:40:03
evamar

Nej... :(

2010-02-05 @ 19:08:45
Blogg/Hemsida: http://evamar.blogg.se/
Mamma Mia

Jag har fått mitt orange hjärta nu, i ett jättefint brev med blomma på...

2010-02-12 @ 19:37:59
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin