Fyra vinster - 15 jan

Efter både besöksrekord för år 2009 och för november bestämde Saannis sig genast för att hålla i en liten tävling med 4 vinster och 2 vinnare för detta måste vi faktiskt fira! Vinst nr 1 & 2 består utav; 2st prinsesstårtor där du har möjlighet att bestämma utseendet. Vinst nr 3 & 4 består utav; Ett hårband med valfri dekoration om så önskas och ett pannband med valfri dekoration om så önskas.

Avslutas 15 januari klockan 20.00. Hurra! Anna och jag vann! Det dröjde lite (eftersom det kom en liten prinsessa emellan) men i februari kom vinsten!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Saannis Fru & Blivande Mamma

Det var helt rätt som du fick med :)

2010-01-02 @ 23:28:52
Blogg/Hemsida: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin