Skor - 20 dec

Denna gång kan ni vinna ett par Converse i valfri färg hos mandyys.

Tävlingen avslutas Måndag den 20 December.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Caroline

Vinnare utsågs inte....varför inte undrar jag? Inte tillräckligt många tävlande?

2010-12-31 @ 22:32:29
evamar

Ibland kan det vara så att vinnaren inte redovisas på bloggen utan att det endast står att vinnaren är kontaktad. Då hamnar tävlingen i den här kategorin. Någon gång har det hänt att sponsorn har meddelat vem som har vunnit och då har jag lagt in det och bytt kategori på inlägget.

2011-01-01 @ 12:46:25
Blogg/Hemsida: http://evamar.blogg.se/
Caroline

Okej! Tack för svar!

2011-01-01 @ 15:33:40
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin