Tunikor - 25 september

Det är en ÄRA för Gizmolinas att få presentera en ny FANTASTISK tävling i samarbete med den norska designern MYCINNAMONGIRL! Vinsten är en valfri tunika till dig och din dotter ur "Mor & Dotter kollektionen". Tunikan finns i 2 olika modeller, den ena ser ut så här med hög SKÖN krage och den finns i flera olika färger som du kan titta närmare på HÄR

Tävlingen pågår fram t.o.m. fredag 25:e september. Grattis Sanna,

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

LiiCee ☆彡 (svar)

Hejsan! Nej sluta inte hoppas ännu : ) Vinnaren har inte svarat på vinnarmejlet ännu, fast hon har läst det... Så antagligen var det någon som inte vart så seriös med att tävla! Har jag inte fått något svar innan jag kommer hem från jobbet ikväll så dras en ny vinnare! : )

mvh LiiCee .

2009-09-20 @ 16:30:47
Blogg/Hemsida: http://liicee.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin