Hudvård - 27 september

Nu har miniimartina en tävling i samarbete med Bloglovin och Garnier. Priset är en årsförbrukning av Garniers senaste hudvårdsprodukt, Pure active. Det blir sammanlagt 20 produkter till ett värde av 1500 kr!

Tävlingen avslutas söndagen den 27 september kl 20.00! Lycka till! Grattis Christer.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Martina

Sv. kul att du vill vara med och tävla, jag kontaktar vinnaren på söndag efter 20.00 så håll utkik på din mejl då.

Kram Martina :)

2009-09-22 @ 19:34:08
Blogg/Hemsida: http://miniimartina.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin