Fotografering - 10 september

Hurra, hurra, här firar vi Mettes fotobloggs hundratusen besök med en hel veckas dagliga tävlingar och detta är den femte tävlingen av sju! Nr 5 är också en utlottning, dvs vem som helst kan tävla och vem som helst kan vinna. Vinst nr 5 är en porträttfotografering (värde ca 1280 kr) som ni gör antingen utomhus, hemma hos dig eller i någon annan miljö som du väljer. Fotograferingen utförs endast vid överenskommet datum mellan 15 januari och 15 mars 2010, så det gäller att du/den som får din vinst kan då!

Vinnaren drar jag på torsdag den 10 september, så tävla på tills dess! Grattis Jessica.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin